Följ oss
AKTUELLT
Visa:
Filmer

Idag ska Regionfullmäktige besluta om treårsbudget för 2018-2020. Moderaterna och Kristdemokraterna lägger fram ett gemensamt budgetförslag med ett antal åtgärder som syftar till att skapa attraktivitet, utvecklingskraft och goda livsvillkor i hela Östergötland.

En budget med investeringar för ett bättre Östergötland

Idag, fredag, har Moderaterna och Kristdemokraterna i Region Östergötland presenterat ett gemensamt förslag på strategisk plan med treårsbudget 2018-2020. Under pressträffen presenterades ett antal förslag som syftar till att skapa attraktivitet, utvecklingskraft och goda livsvillkor i hela Östergötland.

Nya Moderaterna i Östergötland Nya Moderaterna i Östergötland
"...inte bara en skitsak!"

Vad är det som inte är en skitsak? Det och mycket mer får du veta när Susanne Nordström, partiombudsman för Nya Moderaterna i Östergötland, och Kalle Bäck, professor i historia vid Linköpings universitet, talar historia – politisk och icke-politisk, och jämför hur det är nu med hur det var förr.

Du hittar avsnittet på https://soundcloud.com/ostgotamoderat/ostgotaroster-kalle-back-susanne-nordstrom eller genom att söka efter Moderaterna i Östergötland i iTunes.

Trevlig lyssning!
Filmer