Aktuella områden
AKTUELLT
Visa:
Filmer

Onsdagen den 25 april är Moderaternas partiledare Ulf Kristersson värd för ett nordiskt partiledarmöte i Stockholm. Partiledare från Norge, Danmark, Finland och Island deltar vid överläggningar. De kommer även genomföra ett gemensamt besök på Wallenberg Wood Science Center.

Moderaterna i Västerbotten Moderaterna i Västerbotten
Människor har investerat sina surt förvärvade pengar i bränsle- och koldioxidsnåla miljöbilar för att göra en insats för klimatet!

? En investering som Socialdemokraterna nu FÖRSTÖR genom att lyssna på en högljudd illa informerad Stockholmsopinion ?

Jag har påpekat några gånger att Sverige inte har haft en genomtänkt migrations- och integrationspolitik på decennier. Vi har egentligen aldrig tänkt igenom hur vi kan förena vårt delansvar för utsatta flyktingar i världen, med det fulla ansvaret för hur det sedan också går här i Sverige. Som rikt land har vi ett ansvar att hjälpa till. Men integrationen här i Sverige måste samtidigt fungera. En svår avvägning, men den måste göras.

Moderaterna i Västerbotten Moderaterna i Västerbotten
Sedan Stefan Löfven blev statsminister har vårdköerna fördubblats! ?

✅ Moderaterna satsar 3 miljarder kronor mer i en utvecklad kömiljard för att kapa vårdköerna.

Tycker du också att köerna måste kortas? Gilla, dela och kommentera!
Filmer
Följ oss