Aktuella områden
Visa:
Filmer
Moderaterna i Västerbotten Moderaterna i Västerbotten
👍 Riksdagsledamoten Elisabeth Björnsdotter Rahm (M) konstaterar att socialförsäkringsministern Annika Strandhäll (S) ljuger.

😡 Moderaterna saknar förtroende för ministern Annika Strandhäll. Det är orimligt och ovärdigt med en minister som uppenbart ljuger.

👍 Det ska bara ordning och reda på våra myndigheter.
Moderaterna i Västerbotten Moderaterna i Västerbotten
Vad har ni för kommentar om att ni förlorade valet på att inte stå upp för Patientrörlighetsdirektivet och därmed hjälpa människor med t.ex. AGGRESSIV cancer att få vård i tid. Jag tycker att det är ytterst anmärkningsvärt då Alliansen dessutom regerade när Sverige var med och förhandlade fram och gemensamt beslutade om direktivets genomförande.

Tacksam om ni kan svara på denna fråga.
Filmer

Sverige har förenat en stor invandring, med en riktigt dålig integrationspolitik. Detta tar sig i uttryck i gängkriminalitet, utanförskap och skolor som inte ger alla elever chansen att göra en klassresa. Ulf Kristerssons tal vid Järvaveckan fokuserade på vikten av en ny svensk modell, där alla ges möjligheten att lyckas.

Följ oss

Kontaktuppgift;