AKTUELLT
Visa:
Filmer
Moderaterna i Gävleborg Moderaterna i Gävleborg
"– Det blir lite fel fokus när vi har ledande politiker, på riksnivå, som pratar om att förbjuda sugrör av plast, införa skatt på plastpåsar och hänvisar till miljöskäl. Det må så vara, men här har vi på riktigt saker som skulle påverka miljön." - Lars Beckman

Läs hela artikeln här; https://www.gd.se/artikel/23-000-gifttunnor-dumpade-i-havet-tusentals-fororenade-omraden-langs-kusten-en-tickande-miljobomb-1?referrer=app&fbclid=IwAR2VYgN0Tikkza08MEGbA1KWbQzmiZLnFZyco0pYzROJsqtxm4inR54FW9o

Vill du vara med och påverka samhällsutvecklingen. Nu startar den populära M-akademi.

Moderaterna i Gävleborg Moderaterna i Gävleborg
✨ PREMIÄR ! ✨

? Om ingen blir sjuk så har vi löst vårdkrisen.

? Sänds Nordkoreansk TV i Gävleborg?

Igår släpptes den nya podden "Region Gävleborg - Med Stenvard och Strömberg". ? De Ⓜ️oderata regionråden lovar att berätta den ärliga och nakna sanningen om Region Gävleborg. DETTA VILL DU INTE MISSA ❗️

Lyssna här! ?

Med Patrik Stenvard och Camilla Strömberg

För Moderaterna i Gävleborg har vår utbildning för nya intresserade varit mycket populär och efterfrågan har varit stor och vi startar därför en ny serie träffar. Det är viktigt för oss moderater att ständigt utveckla vår politik samt att hitta nya engagerade människor till vårt parti. Många av de som gick utbildningen under förra mandatperioden har uppdrag för oss idag, både i kommunerna och i regionen. Man väljer själv om man vill bli aktiv och eller medlem hos oss efter avslutad kurs.

Filmer