Aktuella områden
AKTUELLT
Visa:
Moderaterna i Jämtlands län Moderaterna i Jämtlands län
Imorgon tisdag 24/9 kl 13.00 kommer Saila Quicklund riksdagsledamot Jämtlands län och hennes riksdagskollega Jan Ericsson att debattera bensinskatten med dess konsekvenser för landsbygden, mot finansminister Magdalena Andersson. Följ riksdagsdebatten via SVT Forum.
Filmer

Moderaterna tror på Sverige. Men utvecklingen går just nu åt fel håll. Dödsskjutningarna slår europarekord. Långtidsarbetslösheten är historiskt hög. Sverige missar sina egna klimatmål – samtidigt som vi stänger av klimatsmart el. I dag presenterade Elisabeth Svantesson och Gunnar Strömmer ett omfattande reformpaket som läggs fram på vår stämma i oktober. Vi ska få ordning på Sverige

I dag presenterade Ulf Kristersson och Elisabeth Svantesson Moderaternas budgetmotion. Den innehåller resurser till nya terrorlagar för att krossa de kriminella gängen. Och stora satsningar på att bryta bidragsberoendet med ett omfattande reformprogram för fler jobb och ökad tillväxt. Så ska vi ordning på Sverige.

Filmer
Följ oss