Aktuella politiska områden
Integration
AKTUELLT
Visa:

När Ulf Kristersson talade på arbetsstämman i Örebro i dag var huvudbudskapet att det finns möjlighet till en hoppfull framtid för Sverige. Det kräver dock att vi tar vår tids problem på allvar och presenterar förslag på lösningar.

Nya Moderaterna Nya Moderaterna
Så sent som inatt utsattes en polisstation för ett bombattentat, gängkriminaliteten ökar & våldtäktsanmälningar läggs på hög. Därför föreslår vi den största satsningen för lag och ordning på 20 år. Respekt för & tillit till rättsstaten är grunden för ett fungerande samhälle.
👍 Gilla och dela om du håller med!

Läs mer här: https://moderaterna.se/storsta-satsningen-pa-polisen-och-okad-trygghet-pa-over-20-ar
Filmer

Det är centralt att kunna hålla två tankar i huvudet samtidigt: Dels att med respekt för asylrätten driva en hållbar svensk migrationspolitik inom ramen för dagens EU-system. Dels att parallellt med detta peka ut färdriktningen för ett reformerat flyktingmottagande inom EU, skriver Tobias Billström, gruppledare i riksdagen och tidigare migrationsminister, och Johan Forssell, migrationspolitisk talesperson, på DN Debatt.

Filmer
Följ oss