23 november, 2023

Nu är STHL(M)-podden äntligen tillbaka!

Nu är STHL(M)-podden äntligen tillbaka efter ett par månaders uppehåll! Med nytt gäng i produktionen, i form av Ida Karlbom, kommunikationschef och Alexander Wallström, projektledare för podden, kommer vi att intervjua människor från politikens och näringslivets alla håll och kanter om aktuella frågor, framgångar och motgångar och allt annat som den politiska världen har att erbjuda ur ett Stockholmsperspektiv. Här kommer inget att förskönas och inga frågor undvikas!

Lyssna direkt på dagens avsnitt med Michaela Fletcher, kvinnan bakom Sveriges lägsta skatt och Österåkers stora framgångar i att bli en av Stockholms läns mest attraktiva kommuner. I kommande avsnitt kommer vi att prata om den stora nedmonteringen av sjukvården i Stockholm ur ett forskningsperspektiv, hur ska vinna tillbaka storstadsväljare samt vilka lärdomar vi kan ta av framgångsrika partier i vårt avlånga lands närområde.

Ta ställning och dela artikeln