Bli M-Partner – Moderaternas månadsgivare

Som M-Partner bidrar du med viktigt stöd till vårt arbete. Bidra med en valfri månadsgåva via vår gåvosida eller skriv till oss för att få ett autogiromedgivande. Stort tack!

Skänk en månadsgåva via kort

Som månadsgivare till Moderaterna ökar du våra förutsättningar att nå och påverka fler väljare. Sverige behöver en ny regering och varje gåva bidrar till att vi når vårt mål i september. Som M-Partner till Moderaterna bidrar du med en fast månadsgåva via kort eller autogiro. Du kommer att få löpande uppdateringar från oss och såväl ett tackdiplom som ett tackbrev från vår partisekreterare. Du väljer helt själv hur länge du vill stödja oss och du är mer än välkommen att kontakta oss med frågor.

För att beställa en autogirotalong som du kan fylla i och returnera – maila [email protected] För att starta ett månadsgivande via ditt Visa- eller Mastercard – klicka på knappen, nedan. Dina gåvor bidrar till Moderaternas verksamhet i stort och förstärker våra kampanjer och vårt valarbete.