Ann-Sofie Lifvenhage

Riksdagsledamot
annsofie.lifvenhage@gnesta.se
Från ord till handling

Jag heter Ann-Sofie Lifvenhage är 42 år, gift, mamma till tre flickor, kommunalråd och tjänstledig MA/NO lärare och bor på landet i Gnesta kommun.

Jag driver, tillsammans med mitt team av engagerade moderater, en politik som leder till utveckling. Där vår kommun ska vara en kommun som alla är stolta över, känner sig delaktiga i och känner ansvar för. Det gör vi under parollen ”Från ord till handling.” Att prata är lätt men att engagera sig och verkligen göra är det som gäller för oss i Gnesta.

För oss är det viktigt att alla bidrar – på olika sätt och med olika mycket - men där det är allas ansvar att göra sitt yttersta utifrån sina förutsättningar. Det spelar ingen roll varifrån du kommer, utan handlar om vart du är på väg. Med en positiv stämning och en känsla av gemenskap, identitet och framtidstro tror vi att invånare, näringsliv, föreningsliv och kommun tillsammans kan göra det bästa av Gnesta.

Är du intresserad och har idéer du gärna skulle se förverkligas tveka inte att kontakta oss. Vi har alltid plats för fler.

annsofie.lifvenhage@gnesta.se