Ditt engagemang är vår styrka – Stötta en politisk omstart för Sverige

Moderaterna är ett politiskt parti och en ideell förening - vi behöver ditt stöd för att kunna arbeta för ett friare och tryggare Sverige och som givare till Moderaterna bidrar du med ökad kraft för vår påverkan och vårt förändringsarbete – idag och i framtiden!

Kraven på politisk förändring har aldrig varit större än idag. Landet styrs godtyckligt, svagt och utifrån en plan som mest liknar ett lapptäcke av förslag, idéer och politiska förhoppningar. Den nationella krisen ställer dock större krav på politiskt ledarskap, kraft och kompetens än någonsin tidigare och vi moderater har, i fråga efter fråga, kunnat påverka regeringen kring: Jobb, företagande och människors hälsa.

Vi har åstadkommit ökat stöd till företag för att dämpa antalet konkurser och vi har bidragit till åtgärder för arbetsgivare att kunna behålla sin personal.

Moderaterna är en politisk och växande rörelse i hela landet av människor som ser en stor fara i att styra ett land i kris på en så bräcklig grund som idag. Vi behöver en politisk omstart – men för detta ber vi dig om ditt stöd.

Skänk ett bidrag till vårt arbete eller anmäl dig som månadsgivare – idag.

Välkommen till en omstart för Sverige!

_____________________________

Nedan finns flera olika betalsätt, välj det som passar dig bäst. Ingen gåva är för liten, allt stöd är viktigt och behövs.

Vill du ge en gåva regelbundet: bli månadsgivare

Skänk ett bidrag via Swish:

Swisha 123 427 3744 - Uppge namn och personnummer.

Välj betalsätt

Följ oss