Vill du vara med och bidra till valvinst för Moderaterna i Värmland?

Den 11 september 2022 är det val i Sverige och nu söker Moderaterna i Värmland en biträdande valledare som vill vara med och bidra till valvinst.

Rollen
Som biträdande valledare arbetar du nära Moderaterna i Värmlands valledare, lokalföreningar och länets förtroendevalda. Du kommer att ha en central roll på förbundskansliet när det kommer till planering, genomförande och efterarbete av Moderaterna i Värmlands valrörelse.

Tjänsten innefattar allt från att organisera och genomföra utbildningar, projektleda kampanjer och större evenemang samt att lösa uppgifter som uppkommer löpande. Tjänsten innefattar både självständigt arbete och arbete tillsammans med andra.

Din kompetens
Tjänsten förutsätter att du är driven, serviceinriktad och kan arbeta strukturerat tillsammans med andra. Vi ser att du är lyhörd, tar egna initiativ och har egen drivkraft i ditt arbete. Du som söker måste klara av en arbetssituation som tidvis är intensiv och krävande och där lagspel och samarbetsförmåga är nödvändigt. Självklart kan du uttrycka dig väl i tal och skrift.

Tjänsten förutsätter att du delar Moderaternas värderingar, har god förmåga i tal och skrift samt att du har B-körkort. Erfarenhet av arbete i en politisk organisation och en relevant akademisk utbildning är meriterande.

Om anställningen
Arbetsplatsen är Moderaternas förbundskansli i Karlstad och tjänsten är på heltid. Resor till andra kommuner i Värmland förekommer. Arbete utanför kontorstid samt på helger förekommer.

Tjänsten är tidsbegränsad, med tillträde efter överenskommelse och anställningen gäller till och med den 31 oktober 2022.

Frågor om tjänsten besvaras av:
Lina Nygren, partiombudsman, telefon 070-817 58 38
Håkan Axelsson, förbundsordförande, telefon 070-170 15 00

Om ansökan
Är du intresserad? Välkommen att mejla dina ansökningshandlingar till: varmland@moderaterna.se. Sänd ansökan senast den 28 januari 2022. Observera ny sista ansökningsdag.

Till ditt mejl ber vi dig att bifoga ditt CV och ditt personliga brev som bilagor. Namnge respektive dokument med ditt fullständiga namn och dokumentnamn.