20 april, 2022

Vill du vara en del i vårt lag för moderata valsegrar 2022?

Nu förstärker Moderaterna i Stockholm stad och län sin kampanjorganisation med flera tjänster!

Vi söker dig som vill ha valrörelsens roligaste jobb, som gillar att träffa folk och kan ta initiativ till kampanjer och samtal om moderat politik. Du är resultatinriktad, och har en hög arbetskapacitet med ett lösningsfokuserat förhållningssätt. Du kan engagera människor och gillar att arbeta i team. Du har förmågan att inspirera och entusiasmera andra att tillsammans driva och uppnå uppsatta mål. Du delar moderata värderingar och vi ser helst att du har B-körkort. Erfarenhet av kampanj- och eventarbete är meriterande, men inget krav.

Som anställd under valrörelsen med fokus på kampanj kommer du att besöka platser där människor samlas, både på gator och torg, marknader och festivaler. Vi behöver din hjälp med att transportera material, ställa i ordning kampanjer på plats, sprida kampanjmaterial och medverka i kampanjer tillsammans med moderata förtroendevalda i Stockholm stad och län. Du kommer även vara delaktig i planeringen, koordineringen och genomförandet av större kampanjer och events samt stötta vår förbundsstyrelse och partiföreningar i deras kampanjarbete.

Våra anställningar är tidsbegränsade och på heltid. Tjänsterna innebär arbete på oregelbundna tider såsom tidiga morgnar, kvällar och helger. Tillträde sker enligt överenskommelse. Placering är Moderaterna i Stockholms stad och läns partikansli i centrala Stockholm.

Vill du veta mer? Kontakta gärna Zackarias Fariss på 070 – 252 22 00 eller via e-post zackarias.fariss@moderaterna.se. Vi tillämpar löpande urval och intervjuer så välkommen med din ansökan snarast!

Ta ställning och dela artikeln