Moderaterna i Västmanland söker en biträdande valledare

Vill du vara med och arbeta för Moderaterna i Västmanland under valet 2022? Nu söker Moderaterna i Västmanland en biträdande valledare.

Rollen

Din uppgift är att bistå partiombudsmannen och länets förtroendevalda i valet 2022. Du kommer att ha en central roll på kansliet och arbeta nära partiombudsmannen och förbundsstyrelsen när det kommer till planeringen, genomförandet och efterarbetet i valrörelsen.

Tjänsten innefattar allt från att organisera och genomföra utbildningar, kampanjer och större evenemang som mässor samt transport av kampanjmaterial, kopiering, uppdatera hemsida och sociala medier samt lösa uppgifter som uppkommer löpnade. Tjänsten innefattar både självständigt arbete och arbete tillsammans med andra.

Din kompetens

Tjänsten förutsätter att du är serviceinriktad, har integritet och kan arbeta strukturerat tillsammans med andra.

Tjänsten förutsätter att du delar Moderaternas värderingar har god förmåga i tal och skrift samt att du har B-körkort. Erfarenhet av Moderaterna och vår organisation är meriterande.

Om anställningen

Arbetsplatsen är Moderaternas kansli i Västerås och tjänsten är på heltid. Resor till andra kommuner förekommer. Arbete utanför kontorstid samt på helger förekommer.

Tjänsten är tidsbegränsad och inleds efter överenskommelse till och med 30 september 2022.

Frågor om tjänsten besvaras av Mikael Andersson Elfgren, förbundsordförande 072 246 69 16.

Om ansökan

Är du intresserad?

Välkommen att mejla dina ansökningshandlingar till: vastmanland@moderaterna.se senast den 15 augusti 2021. Till ditt mejl ber vi dig att bifoga ditt CV och ditt personliga brev som bilagor. Namnge respektive dokument med ditt fullständiga namn och dokumentnamn.