12 jun 2016

Senaste nytt - juni 2016

Sedan nätverket Moderater i Utlandet bildades under våren har dett skett en del. Här ett kort axplock.

Christian Holm Barenfeld, som är ordförande för Moderater i Utlandet besökte tidigare under våren London och årsmötet för Moderater i Storbritannien. Han har även träffat moderater boende i Norge och Frankrike. I bildgalleriet ovan ses Christian tillsammans med Camilla Nathhorst Odevall, på plats i Paris. Christian och styrelsekollegan Hans Wallmark besökte även, i samband med Sveriges nationaldag, Moderaterna i Tallinn och dess ordförande Anders Hedman.

Under början av veckan kommer Moderaternas medlemstidning Medborgaren ut till föreningar och medlemmar. I denna finns en intervju med Christian, med anledning av bildandet av Moderater i Utlandet, som vi vill flagga lite särskilt för. Missa inte den!

Titta också gärna in på hemsidan snart igen. Den kommer successivt att uppdateras i takt med att nätverket och verksamheten utvecklas.