3 maj, 2022

Vill du vara en del av vårt lag för en moderat valseger 2022 i Sundbyberg?

Just nu förstärker Moderaterna i Sundbyberg laget med flera tjänster som valsekreterare!

Vi söker dig som vill ha världens roligaste jobb, tycker om att möta människor, kampanja och samtala om moderat politik.  Du gillar att arbeta i team, har förmågan att inspirera och entusiasmera andra för att tillsammans driva och uppnå uppsatta mål. Du har en hög arbetskapacitet med ett lösningsfokuserat förhållningssätt som gillar omväxlande arbetsuppgifter och du delar moderata värderingar. B-körkort är meriterande.

Som valsekreterare kommer du att besöka platser där människor samlas på både gator och torg. Vi behöver din hjälp med att transportera material, ställa i ordning kampanjer på plats, sprida kampanjmaterial och medverka i kampanjer tillsammans med moderata förtroendevalda i Sundbyberg.

Vi tillämpar löpande urval och intervjuer så inkom med din ansökan så snart som möjligt, vi ser fram emot att höra av dig!

Anställningsform: Tidsbegränsad anställning och med varaktighet till och med den 11 eller 16 september 2022.

Arbetstider:  Dagtid men också arbete på kvällar och helger

Placeringsort: Moderaternas föreningslokal på Järnvägsgatan 46 i Sundbyberg

Omfattning: Heltid föredras men visst deltidsarbete möjligt.

Start: Vi kommer bygga upp vårt team löpande från 1 maj-1 augusti eller enligt överenskommelse.

Sista ansökningsdatum: Tar emot ansökningar och behandlar dem löpande

Ansök: Välkommen att sända CV och personligt brev till axel.conradi@moderaterna.se märk mailet med ”Valsekreterare för valseger 2022”.

Frågor: Välkommen att kontakta Axel Conradi, på 073-614 73 64 eller via axel.conradi@moderaterna.se.

Ta ställning och dela artikeln