2 maj, 2022

Moderaterna i Huddinge söker en valombudsman

Vill du vara med och verka för en moderat valseger i Huddinge, länet och nationellt? Då bör du söka tjänsten som vår valombudsman inför valet i september.

Som valombudsman har du ett övergripande ansvar vårt lokala valrörelsearbete. Våra valkampanjer kommer bedrivas under alla tider pådygnet i samverkan mellan våra tjänstemän och en stor grupp ideellt engagerade medlemmar i partiet. Arbetet fördelas såatt det administrativa och förberedande arbetet i huvudsak görs av våra tjänstemän och mötet med väljarna och annan kampanjverksamhet främst görs av våra ideellt engagerade medlemmar.

Vi söker dig som har ett servicetänk och är duktig på att samarbeta med olika sorters människor. Det är nödvändigt att du delar våra värderingar och har ett genuint engagemang för en moderat valseger i Huddinge 2022. Du är inte rädd för att hugga i där det behövs och har förmåga att lösa såväl administrativa som logistiska problem och är initiativtagande. Oregelbundna arbetstider skrämmer inte dig och du jobbar tills arbetet är klart. Din inställning till din omvärld är positiv och kan möta människor påett sympatiskt och förtroendeingivande sätt. Körkortär meriterande men inte ett krav.

Exempel påarbetsuppgifter: planering av valrörelsen, distribution av valmaterial, samordning och information till valarbetare, förberedelser inför kampanjer m.m.

Anställningen är tidsbegränsad ochlöper mellan 1 augusti – 16 september 2014.

Anställningen omfattas inte av LAS.

Ansökan skickas till hampus.holmgren@huddinge.se senast 15 maj.

Ta ställning och dela artikeln