Aktuella politiska områden
AKTUELLT
Visa:
Moderaterna i Halland Moderaterna i Halland
MODERATERNA I HALLAND SÖKER NY OMBUDSMAN!

Vi söker nu en ny ombudsman till Moderaterna i Halland. Vi söker dig som vill arbeta för att Moderaterna fortsätter att vara ett attraktivt parti för väljarna i Hallands län.

Tjänsten är en nyckelroll som spindeln i nätet mellan partiföreningar, ledande befattningshavare för moderaterna i kommuner, landsting och riksdag och det ställer höga krav på personlig integritet, god känsla för service samt förmåga att ge kloka och goda råd i stort som smått.

Arbetsplatsen är Moderaternas länsförbundskansli i centrala Falkenberg, och din ansökan vill vi ha till jobb@moderaterna.se senast den 27 juni.

Läs mer på länken nedan:
Filmer

Sverige har förenat en stor invandring, med en riktigt dålig integrationspolitik. Detta tar sig i uttryck i gängkriminalitet, utanförskap och skolor som inte ger alla elever chansen att göra en klassresa. Ulf Kristerssons tal vid Järvaveckan fokuserade på vikten av en ny svensk modell, där alla ges möjligheten att lyckas.

Filmer
Följ oss