Aktuella politiska områden
Visa:
Filmer
Moderaterna i Halland Moderaterna i Halland
Intresset och engagemanget bland ungdomar är mycket stort. Idag befinner sig MUF på Elof Lindälvs gymnasium i Kungsbacka och har tills nu värvat 30 nya medlemmar till ungdomsförbundet. Är du mellan 13-30 år och vill engagera dig, bli medlem direkt på muf.se och häng med på vad som händer på Facebook-sidorna MUF Halland, MUF Kungsbacka, MUF Varberg, MUF Falkenberg, MUF Halmstad och Moderata Ungdomsförbundet
Filmer
Moderaterna i Halland Moderaterna i Halland
Moderata företrädare från regionen på studieresa i Malmö och Lund för att lära mer av andra. Sedan i torsdags har man besökt Falck Ambulanser i Malmö som bl.a. berättade om sin verksamhet med läkarbilar och fortsatte sedan besök hos Moderaterna i region Skåne. Kommundirektören i Lund berättade om hur man utvecklar Lunds kommun samt besök på forskningsanläggningarna ESS och SVS. Det har varit några intensiva och riktigt intressanta dagar. Tack till alla som haft vänligheten att ta emot oss! Från studieresan tar vi med oss många nya sätt att tänka och goda idéer.
Följ oss

Moderaterna i Halland